colaflaskan

Alla inlägg den 14 april 2010

Av ljm gln - 14 april 2010 21:18

Hejhej:)

 

Idag vare skola.. vi hade först nån svenska diagnos och de gick väll bra hoppas ja:P och sen vare slöjd och då vart ja as sur på nåra   aja sen vare matte och de va tråkigt... sen vare gymmpa   vi hade bandy och ja å johanna garva sönder åt amandas snygga fötter  de va as kul:P

sen kom ja hem och gjorde läxan och sen åt vi och sen åkte ja å mamma in te stan en sväng och hälsa på min moster. De va tråkigt för Tina va inte hemma   aja de va vad ja ha gjort idag. Sen imoron blire ju Isa eller Inkan  haha;)

 

Pusshej//L  

Av ljm gln - 14 april 2010 20:12

Hellojsan :D

Hittade en länk (eller mamma gjorde) om stället vi ska åka på klass resa till, det var inte så trevligt men fick veta att stället är kännt för att vara ett spök hus och boda borg så de e inte bara kännt som de.. (bodaborg) men aja, vill ni läsa om det?


http://webnews.textalk.com/


Varsegod, spökerierna på boda borg : ) tror ni mig inte kan ni testa att sova i "slottet" i torpshammar som är boda borg, i rum 11 eller 2 ha med dig en kompis så du inte bilr alldeles för rädd vännen   hehe..


tack & hej <3


/M  



Av ljm gln - 14 april 2010 18:16

Vart tog mina bloggkompisar vägen?!


Iaf så vare de vanlig skol dag idag förutom att Lina och jag hade ovannligt roligt på gympan, haha vi skrattade åt Amandas fötter  


De här måste göras ikväll:

Gå ut me Jennifer.

Träna på glosorna (www.glosboken.se)

Gosa in mej i min mysiga sovsäck.

Och se färdigt på filmen jag började se igår.

Sova i mammas skööna säng!


Pusshej/ J  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi e tre coolabrudar.
Vi kommer blogga dagligen om vi kan.
Kommentera!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg är bäst, Kissies eller Våran?
 Kissies
 eran
 Vet inte
 båda är bra
 båda suger
 vet inte vem kissie är?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards