colaflaskan

Alla inlägg under april 2010

Av ljm gln - 30 april 2010 14:57

Hejhej:)


Idag är ju sista april och allt!

och ikv kommer älskling hit och vi kommer ha kul!

typ chilla och sånt;)

aa vad ska ni göra för nått?


aja idag vare skola och jacke och jocke krossa ett fönster haha!

fast då va ja och isa i matsalen och snackade hehe

ha inge mer att skriva så


Pusshej//L  

Av ljm gln - 29 april 2010 16:09

  



Idag vare skola och Lina och jag stog i boden, de va faktiskt ganska roligt!<3

Sen cyklade vi hem och nu sitter vi vid datorn:D


Pusshej/ J & L   

Av ljm gln - 29 april 2010 06:29

Hejhej:)


Nu vare ett tag sen men men nu e ja tbx  

aja igår vare gymmpa hände inte så mke sp!

idag äre eng-glosor som ja klev upp 06:15 i morse för att öva på och nu e klockan

06:31

hoppas dom går bra nudå  

sen efter skolan ska ja te Johanna och ha kul:P

och imoron e ju sista april och då kommer Malin hit och de kommer blir fett kul!


aja nu ska ja öva lite mer på dom dumma glosorna!  


Pusshej//L  

Av ljm gln - 27 april 2010 17:29

  Idag har jag varit och kliippt mig:D


Vart ganska nöjd iaf(Y)(L)


Min lillasyrra Jennifer tycker att jag ser ut som en modellXD Men de tycker inte jag...


    


Så här blev resultatet



Pusshej leverpastej / J 

Av ljm gln - 24 april 2010 23:28

Hej hej bloggen!

 

Idag va jag på stan me pappa och handla lite saker pappa betalade allt:D

Sen fikade vi på kanalcafeet, sen när vi kom hem gjorde vi mat de va typ koroketter och kotletter + bearniesås:D De va iaf asgott(Y)

 

Sen gick vi på en 4 km lång promenad

 

        

  

 

Sen käpte jag en cykelhjälm och ett par joggingskor också eller pappa betalade:D

 

 

Ha en bra kväll!!

 

 

Pusshej/ J  

Av ljm gln - 24 april 2010 21:46

Hejhej:)


Nu sitter vi här ( jag, Jocke och Rikard)

vi ha tråkigt men aa vi ska starx försöka klara ut ett spel:P

ett kort inälgg hehe


Pusshej//  

Av ljm gln - 24 april 2010 17:58

Hejhej:)

Idag va jag, pappa ,Malle ,jocke och Rikard på laser hallen!

de va as kuuul!  och första omgången vann malle  

sen vann jag och fick även en fribiljett

men lilla rikard kom först sisst ( LOSER)

och sen vart han plötsligt bra och kom då 2:a

(så nu är lina så jävla impad//rikard)

men inte före mig eftersom jag kom etta!!

och sen snacka ja me johanna hela vägen hem:P

men nu ska vi äta


Pusshej//L  

Av ljm gln - 23 april 2010 19:53

Hej igen tog en liten paus för de va en kommentar....

 

Aja hoppas att det inte kommer fler sånna kommentarer för då äre "over" med att blogga för min del...

 

Aja idag hade vi fika frdeag som ni kanske redan sett(:

Fimlen land of the lost ha jag sett 3 ggr nu men den e lika rolig varje gång(Y)

Sen så gick jag och Jossan hem sen åkte vi och spelade Orgel...

Sen så nu har vi just ätit tacos.. MUMS:D

 

Och nu ska jag kolla på lite kändis bloggar:)

 

www.paow.se

 

www.kissies.se

 

www.hugorosas.se

 

m.f

 

 

Pusshej/ J  

Presentation


Vi e tre coolabrudar.
Vi kommer blogga dagligen om vi kan.
Kommentera!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg är bäst, Kissies eller Våran?
 Kissies
 eran
 Vet inte
 båda är bra
 båda suger
 vet inte vem kissie är?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards