colaflaskan

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Lina Hissar & Dissar!

Av ljm gln - 4 maj 2010 16:14

Hejhej:)


Idag tänkte ja Hissa&Dissa lite:P


Jag Hissar varma molnfria dagar på sommaren!

för asså tänk dig en varm och skön dag på stranden tex?

man bara ligger där och slappar! och tar ett bad:)

eller något annat kul!

Jag iaf längtar super mycke efter sånna dagar!!


Jag Dissar oärliga killar!

jag hatar verkligen killar som säger att dom

gillar en eller är kär i en och sen typ efter en dag

så är/var dom oseriös!

asså vet dom ens hur lessen/besviken man blir??

man blir så arg och lessen och känner sig så dum

hoppas att ni aldrig stöter på nån sån idiot

För sånna är inget att ha!  


Pusshej//L  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ljm gln - 4 november 2014 13:24

hejhej bloggisgh   ja e så pissed off  

;)

Av ljm gln - 4 november 2014 13:21

hey eric ;)

NO

Av ljm gln - 29 januari 2013 11:16

  HEJ BLOGGEN!!   Lina och jag sitter på NOn nu och rickard är så himlaaaaaaaa iriitrtande!!!!!!!!   Aja vi håller iaf på att bygga en ny supersmart dator, så himla smarta är vi   Nyss skrattade vi jättee mycket!!!! åt en gammal bild på mig!!...

Av ljm gln - 26 juli 2011 23:55

Ja! Äntligen nån som svarar, inte för att jag har väntat, har haft fullt upp med min blogg, fast den tog jag bort, ångest som faaaan!!!!!!!!!!!! Men men ska starta upp den igen jojjaa.bloggplatsen.se kan ni ju gå in på i morron:) Bloggar från min ...

Av ljm gln - 26 juli 2011 00:15

Cha cha ;) måste börja med ett asgarv.. HAHAHAHAHA FASEN vad länge sen det var man bloggade här :D Ganska coolt ändå :P Så.. vill ni stackare som lyckats komma in på den här bloggen som ligger i öde veta vad som hänt sen förra året? ;))  ...

Presentation


Vi e tre coolabrudar.
Vi kommer blogga dagligen om vi kan.
Kommentera!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg är bäst, Kissies eller Våran?
 Kissies
 eran
 Vet inte
 båda är bra
 båda suger
 vet inte vem kissie är?

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards