colaflaskan

Alla inlägg under maj 2010

Av ljm gln - 13 maj 2010 12:47

Mår verkligen inte bra nu...

Hosta som bara den!

men måste nog ut och motionera, man vill ju vara snygg i bikinin;)

Aja idag har jag inte gjort något! Hatar egentligen nu när det är "långhelg" För man har inget att göra! Alla vänner är upptagna:'( 


Aja får ta och underhålla mig själv, men de går nog inte, iaf ska jag börja spela fotboll? Jag är inte så bra  men jag tycker att det är roligt, men de är just det att jag e så feg och tänker alltid på vad alla ska tycka om mig...:/ Jobbigt

Men iaf så får vi se, kanske får jag med eve:D



Puss och Kram så länge<3

Av ljm gln - 13 maj 2010 12:46

Hejhej:)


Nu vare jävligt länge sedan ja blogga men ja ha typ glömt bort de:P

men tjaa idag fyller mamma år så vi får vell främmande snart då

och imoron äre fredag skönt skönt:D

även fast vi e lediga nu då men:D

på lördag så ska ja mamma och Peter te Mailns familj på grillfest!

de kommer bli super kul  

vi lär typ sitta i husbilen och lana elr nått:D

sen på söndag händer vell typ inget!

men  nu ska ja dra


Pusshej//L  


Btw, vila i frid Linnea och Björn  

Av ljm gln - 9 maj 2010 15:42

På mådag 10/5 så är det allmänna solglasögon dagen!

ALLA ska ha solglasögon!


Kopiera och sprid vidare:P

  

Av ljm gln - 4 maj 2010 18:08

Nu känns det som att det var ett tag sedan jag bloggade...

men Malin  du FÅR  inte sluta blogga här ju  


Aja idag fick vi reda på våra nya klasser, vart ganska nöjd fast nu när jag sitter här och lyssnar på en sorglig låt så vet jag att kanske 2 av mina bff kommer hänga löst efter det här:( Vill verkligen inte det och hoppas att vi fortfarande kommer hålla kontakten:D


Idag så  vare skola inge spc...

Sen så cyklade men hem och som vanligt så attakerade både mamma&pappa mig då dom kom hem :(:(  Riktigt tråkigt faktiskt....


Iaf så på fredag drar man hem till Amanda vare sig jag får eller inte!

Vi ska ha super kul!<3


  

Amanda och jag:D



Pusshej så länge/ J  

Av ljm gln - 4 maj 2010 16:14

Hejhej:)


Idag tänkte ja Hissa&Dissa lite:P


Jag Hissar varma molnfria dagar på sommaren!

för asså tänk dig en varm och skön dag på stranden tex?

man bara ligger där och slappar! och tar ett bad:)

eller något annat kul!

Jag iaf längtar super mycke efter sånna dagar!!


Jag Dissar oärliga killar!

jag hatar verkligen killar som säger att dom

gillar en eller är kär i en och sen typ efter en dag

så är/var dom oseriös!

asså vet dom ens hur lessen/besviken man blir??

man blir så arg och lessen och känner sig så dum

hoppas att ni aldrig stöter på nån sån idiot

För sånna är inget att ha!  


Pusshej//L  

Av ljm gln - 4 maj 2010 07:22

Hejhej:)


Har inte blogga på länge men ja e tbx

idag ska vi få reda på klasserna inför kiörning kul kul men ja måste rusa nu


pusshej//L  

Av ljm gln - 1 maj 2010 18:44

Hej!

Saknat mig? *tyst* ehh skit it då   

Igår var det ju sista April och då var vi hemma hos Lina o festade lite! Lasse och Peter.. ja.. man kan säga att de inte ens skulle få komma igenom dörrarna på Idol.. Men vi kollade på film, garvade, sjöng, och lite mer!..


Nu sitter mann hos mormor o morfar och ska snart käka *mums*   

Mormor fyller år idag så det är därför vi är här, haha, Niclas e också här.. den lilla muppen! coola muppen..!  


Men aja. Vet faktiskt inte om jag ska vara kvar här på ColaFlaskan?... Jag skriver nästan aldrig och har egentligen inget o säga.. tills vidare håller jag mig till min blogg ett tag.. Ses så länge.


Puss/Malin   

Presentation


Vi e tre coolabrudar.
Vi kommer blogga dagligen om vi kan.
Kommentera!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg är bäst, Kissies eller Våran?
 Kissies
 eran
 Vet inte
 båda är bra
 båda suger
 vet inte vem kissie är?

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards